Ziek.. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ilona V - WaarBenJij.nu Ziek.. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ilona V - WaarBenJij.nu

Ziek..

Door: ilonanaarazie

Blijf op de hoogte en volg Ilona

20 Juli 2011 | Nepal, Kathmandu

Hee allemaal,

Even een korte update na mijn vorige berichtje. De dag na mijn laatste schrijven hebben we 's ochtends eerst Nepalese lessen gehad. Daarna zijn we met onze docenten Anjela en Bishal gaan lunchen. Fried noodles met meat (maar van dat vlees had ik later een beetje spijt.. ). Die middag zijn we de heuvel opgelopen en hadden we een mooi uitzicht over de stad (zie foto's). Halverwege de heuvel, ergens midden op de berg naast een ravijn, stopte we met lopen. Bishal zei dat hier de bushalte was, echt fijn dat we twee locals bij ons hebben want alleen had ik deze dorre plek ergens midden op een berg niet bepaald herkent als een bushalte. Na ons met totaal 22 mensen in een bus gepropte te hebben kwamen we aan bij de big buddha. Erg mooie buddha en tempels. Vervolgens weer met de bus terug naar ons gastgezin gegaan. Op de terug weg voelde ik het al aangekomen en twee uur later was het raak. Ik zal jullie de details besparen, maar ik kan wel zeggen dat alles eruit is gegaan. Die hele nacht door, erg vervelend. Zeker dat het water was afgesloten waardoor je niet kon doorspoelen en je je niet kon wassen. Gelukkig zijn de andere meiden in mijn gastgezin erg lief voor me. Ook mijn gastouders zijn erg lief. Ze proberen goed voor me te zorgen. Ze vertelde dat ze ons echt als dochters zien, dus sorry pa en ma jullie moeten me voor een aantal weken delen ;). Gisteren hele dag op bed gelegen, alle energie was op, 24 uur lang niets gegeten. Vandaag ook nog tot niets ik staat geweest. Iedereen is beetje ziekjes, maar helaas span ik de kroon. Maar ze zeggen ook dat iedereen hier ziek wordt en het regenseizoen ook het seizoen is dat er veel ziektes heersen. Net alle moed bij elkaar geraapt om toch naar kantoor te gaan om wat te mailen. Frisse lucht is wel even goed voor me.. Straks weer lekker slapen en hopelijk heb ik dan genoeg energie om morgen weer vol mee te kunnen draaien. Morgen gaan we alle projecten bezoeken en naar de monkey tempel (met allemaal apen) dat wil ik eigenlijk echt niet missen...

Bedankt voor de lieve en leuke berichtjes!!

Liefs xxxx

  • 20 Juli 2011 - 11:16

    Pa En Ma:

    Hoi , oke dan maar, voor die paar weekjes kunnen we dat wel hebben.
    Knap maar weer snel op om weer verder te kunnen genieten. XXXX

  • 20 Juli 2011 - 11:28

    Judith:

    Hey I,

    Wat naar nu dat je zo ziek bent. Hopelijk ben je snel weer fit genoeg om mee te draaien. Heb je al besloten aan welk project je deel gaat nemen?

    Beterschap en toch nog veel plezier!

    xx

  • 20 Juli 2011 - 12:43

    Lisa:

    Wat vervelend dat je ziek bent zeg.. Hopelijk voel je je snel weer beter en kun je weer alles meedoen! xx

  • 20 Juli 2011 - 14:13

    Hiltsje:

    Herkenbaar verhaal.. Hoop dat je snel weer beter bent en lekker weer van je reis kunt genieten! liefs Hiltsje

  • 20 Juli 2011 - 14:57

    Marique:

    Hey meis, wat vervelend! Hoop dat je je snel weer beter voelt en weer volop kan meedoen met het programma:)
    Xxx

  • 21 Juli 2011 - 08:12

    Nellie:

    Hey itje alweer een beejtje opgeknapt? ik ga je in de gaten houden :), snel weer beter worden, veel plezier! x Nellie

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Nepal & Tibet

Vrijwilligerswerk in Nepal en reizen naar Tibet..

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2011

Weer 'thuis' in Kathmandu

14 Augustus 2011

Dak van de wereld...

02 Augustus 2011

Wat gaat de tijd snel!!

25 Juli 2011

Aan het werk!

20 Juli 2011

Ziek..
Ilona

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 10754

Voorgaande reizen:

15 Juli 2011 - 21 Augustus 2011

Nepal & Tibet

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: