Dak van de wereld... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilona V - WaarBenJij.nu Dak van de wereld... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilona V - WaarBenJij.nu

Dak van de wereld...

Door: ilonanaarazie

Blijf op de hoogte en volg Ilona

14 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik heb eindelijk weer een plek kunnen vinden voor internet. Ik heb maar kort de tijd dus het wordt even een korte update.

Inmiddels zit het grootste deel van mijn reis naar Tibet er op. Begonnen in katmandu en met de bus richting Lhasa (de hoofdstad) gereden. Op weg naar de grens begon de trip al bijzonder. Er was een grote 'landslide' dus wij moesten allemaal backpack mee en 2km lopen door het water en de stenen om vervolgens met een andere bus verder te gaan. Het is een leuk internationaal reisgezeldschap. De gids is helaas echt niet goed. Echt wat is deze reis een prachtige belevenis. Zoveel mooie landschappen gezien, soms een beetje ongelofelijk. Het was soms wel wat aanpassen aan de lokale bevolking want de eerste twee dagen sliepen we in guesthouse's, dan ben je blij dat je je eigen lakenzak mee hebt! Maar het soms wat afzien wordt helemaal goedgemaakt door het land, de bevolking en de cultuur.

Hebben zojuist in Lhasa een mooi klooster bezocht, echt gigantisch groot. Morgen gaan we naar het paleis van de Dalai Lama, we reden er net al lang. Ook dat beloofd weer een fantastische dag te worden.

Ik hoop zodra ik in Kathmandu ben weer een uitgebreidere update te kunnen geven. Dan zit mijn reis er ook al bijna op, want vrijdag 19 augustus vlieg in terug richting Nederland..

Lieve groetjes uit een prachtig Tibet!! xx

P.S. Ik zal proberen nog wat foto's te uploaden..

  • 14 Augustus 2011 - 08:54

    Pa En Ma:

    Hallo meissie,
    Leuk om weer een blog te lezen. Wat beleef je veel en wat zie je veel. Geniet vandaag van het bezoek aan het paleis.
    En wij kijken weer uit naar de volgende blog.

  • 14 Augustus 2011 - 13:32

    Inger:

    Wow, wat is het daar mooi! Geniet ervan :D. x

  • 14 Augustus 2011 - 14:47

    Marique:

    Ilona, wat is het mooi daar!!! Echt super!! Geniet nog lekker van je laatste daagjes daar! xx

  • 14 Augustus 2011 - 17:19

    Marijke:

    Wauw wat gaaf daar zeg!!!! Wat een mooie foto's! Geniet er nog even van maar dat gaat vast wel lukken als ik dat zo lees! Wat doe je veel goede dingen zeg.

  • 14 Augustus 2011 - 19:49

    Lisa:

    Wat een prachtige foto's! Heel veel plezier nog in de laatste week! :)

  • 16 Augustus 2011 - 17:30

    Marlot:

    Wat een prachtige foto's zeg. Ik denk dat ik Tibet ook maar op mijn verlanglijstje zet, geweldig hoor. Geniet nog even van de komende dagen, wat is dat hard gegaan he de tijd? Maar wat heb je een fantastische reis gemaakt (als ik al je verhalen lees ga ik daar in ieder geval wel vanuit). Tot snel.

    Xx Marlot

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Nepal & Tibet

Vrijwilligerswerk in Nepal en reizen naar Tibet..

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2011

Weer 'thuis' in Kathmandu

14 Augustus 2011

Dak van de wereld...

02 Augustus 2011

Wat gaat de tijd snel!!

25 Juli 2011

Aan het werk!

20 Juli 2011

Ziek..
Ilona

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 10753

Voorgaande reizen:

15 Juli 2011 - 21 Augustus 2011

Nepal & Tibet

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: